Bebek Bekleyen Anneler İçin Alışveriş Listesi


İstek üzerine kendi oğluma hamileyken deneyimli annelere de danışıp oluşturmuş olduğum alışveriş listem ;


Hastane İhtiyaç Listesi
Bebek için: 
Yeni doğan kıyafet takımı 2 adet - Çıkarken için yeterli, hastanede onlar giydiriyor.
İç body - kısa kollu yeterli 2 adet - Çıkarken için yeterli, hastanede onlar giydiriyor.
Şapka
Pike veya battaniye
Çorap Kış bebekleri için lazım !
Kalın tulum / Astronot  Kış bebekleri için hastaneden çıkartırken giydirmek için 
Ana kucağı (dönüşte araba için ) Portbebe de kullanabilirsiniz.
Mavi boncuk İsteğe bağlı, belki yatağına koymak istersiniz !!!
Anne için :
2 adet Gecelik Emzirmeye uygun olsun !!
Sabahlık
Göğüs pedi
Hijyenik ped Hastanede Canbebe'nin "Mesane pedi" koyuyorlar !
Çorap 
Terlik
Tarak
Dişfırçası -macun
Emzirme sütyeni 1-2 tane
Alt çamaşır Lastiği çok sıkı olmasın ! Ve mümkünse yüksek belli olsun
Nemlendirici krem Ben Lierac Phytolastil in "Çatlak Kremi'ni kullandım !
Hastane çıkışı için uygun giysi
Kağıt - kalem Doktora bebek ile ilgili soracağın soruları ve cevaplarını yazarsın  !
Misafir için:
Bebek çikolatası& şekeri
Foto makinası &kamera
Oda süsleri
İlk 1 ay için ihtiyaç listesi
Plastik biberon Ben "Avent" kullandım !
Biberon fırçası                                          Biberonları yıkarken kullanmak için
Strelizatör Ben Chiko marka kullandım!
Saklama Kutusu Steril ettiğiniz herşeyi burada muhafaza edebilirsiniz
Emzik ve aksesuvarları
Alt değiştirme muşambası
Bebek bezleri (boy ve kiloya uygun) No: 2
Sokak için alt değiştirme örtüsü Canbebenini kullanıp atmalık örtüleri de olabilir
Islak mendil Uni baby YENİDOĞAN - MUTLAKA !!!
Pişik kremi Uni baby veya Nivea"pişik önleyici kremi" tavsiye ederim !!
Vücut termometresi
Burun aspiratörü Ben Otribebe kullandım ve çok memnun kaldım.Bu ürün genelde eczanelerde satılıyor
Temizleme pamuğu
Fırca tarak seti
Tırnak makası
Sabun İlk aylar için Sebamed veya Nivea 
Şampuan İlk aylar için Sebamed veya Nivea 
Bebe yağı En güzeli Mustela sprey ama sadece bu marka ile anlaşmalı eczanelerde var
Bebe losyonu Ben Nivea kullanıyorum
Küvet Fileye ihtiyaç olmayan kuvetler var onlar en pratiği böylece bebeğin kayıp küvet içersine düşme tehlikesi olmuyor.
Küvet termometresi Ördek şeklinde oyuncak olarak satılıyor
Bebek banyo süngeri
Masrapa
Havlu 
Kıyafet 
Puset
Malzeme çantası
Emzirme örtüsü
Emzirme yastığı
Yan  yatırma yastığı Bu çok Önemli!!!!
Önlük
Ağız mendili   10 - 12 tane !
Göğüs pompası
Göğüs ucu kremi Lansinoh
Göğüs kalkanı Göğsünü korumak ve sütün içinde birikmesi için !
Nevresim takımı
Alez çarşaf
Örtü
Ev tipi ana kucağı
Bebek deterjanı
Bebek Yumuşatıcısı                    
Organik 
Evet bu liste çook uzun oldu ama inanın bunlara ihtiyacınız olacak :) :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar